SESCLAIMER:

This is to inform viewers, followers and commentators that this a voluntary work helping the needy people like street children and homeless individuals. This picture is not discriminating the status of every individuals ( Filipino ) but instead showing the conditions of particular people like the pictures below.

Alone, i can help them all according to my will. But because of this blog, there are fellow koreans who send their donations to make this voluntary works possible

Monday, July 9, 2012

엄마



나만 지나가면 아는체를하고........

나는 일더하기 일이 먼지 몰라요
나는 혼자서 밥을 먹는것 몰라요
나는 혼자서 걷는 것도 몰라요.
나는 혼자서 할수있는것은 아무것도 없답니다

그래도 나는 숨쉴 줄 알아요
그래도 나는 웃을 줄 알아요
그래도 나는 행복 을 알아요

왜냐구요?
나를 지켜주는 엄마가 있어니까요
그리고 날마다 나를 찾아주는
Hari 아저씨가 있어니까요......

No comments:

Post a Comment